
Peligenre: Toiminta
Julkaisija: Electronic Arts, MGM Interactive
Kehittäjä: EA Canada ja EA Redwood
Kotisivut: www.007.ea.com
Julkaisupäivä (EU): 11.11.2001
Muut alustat: Xbox, Gamecube
Ikäsuositus (ESRB): T
Pelaajamäärä: 1-4
Arvostelija: Jussi Väinölä
8-bittisen Nintendo Entertainment Systemin aikakaudella elokuvalisenssipelit olivat 90 prosenttisesti täyttä roskaa ja pikaista rahastusta leffan tullessa isolle kankaalle ja fanien halatessa pikaisen lisäkokemuksen ennen kuin elokuva tulee itse videokasetille. Moni elokuvasarjan fani ei saanut vastinetta rahalleen edes Paluu tulevaisuuteen -saagan kohdalla, vaan sohaistuja pikselioksennuksia lauantaikrapula-aamuina, joissa tyydyttiin käyttämään halvasti tehtyjä alueita ties kuinka moneen kertaan ja kierrättämään kaikkea mahdollista vähintään kolmesti.
Vasta kun itse elokuvastudiot kuten Lucasarts ottivat tehtäväkseen valvoa pelien laatua, saatiin aloitettua laadukkaiden lisenssivideopelien aikakausi, joka ulottuu myös näihinkin päiviin, kunhan peli annetaan kehittyä rauhassa ja taidokkaan tiimin avulla kuten onnistunut Batman: Arkham Asylum osoitti vuonna 2009. Vaikkei James Bond 007: Agent Under Fire perustukaan suoraan mihinkään aikaisempaan Bond-elokuvaan, ei EA:n tiimeillä ollut vaikeuksia kehittää täysin pelattavaa ja viihdyttävää Bond-peliä.
Julkaisija: Electronic Arts, MGM Interactive
Kehittäjä: EA Canada ja EA Redwood
Kotisivut: www.007.ea.com
Julkaisupäivä (EU): 11.11.2001
Muut alustat: Xbox, Gamecube
Ikäsuositus (ESRB): T
Pelaajamäärä: 1-4
Arvostelija: Jussi Väinölä
8-bittisen Nintendo Entertainment Systemin aikakaudella elokuvalisenssipelit olivat 90 prosenttisesti täyttä roskaa ja pikaista rahastusta leffan tullessa isolle kankaalle ja fanien halatessa pikaisen lisäkokemuksen ennen kuin elokuva tulee itse videokasetille. Moni elokuvasarjan fani ei saanut vastinetta rahalleen edes Paluu tulevaisuuteen -saagan kohdalla, vaan sohaistuja pikselioksennuksia lauantaikrapula-aamuina, joissa tyydyttiin käyttämään halvasti tehtyjä alueita ties kuinka moneen kertaan ja kierrättämään kaikkea mahdollista vähintään kolmesti.
Vasta kun itse elokuvastudiot kuten Lucasarts ottivat tehtäväkseen valvoa pelien laatua, saatiin aloitettua laadukkaiden lisenssivideopelien aikakausi, joka ulottuu myös näihinkin päiviin, kunhan peli annetaan kehittyä rauhassa ja taidokkaan tiimin avulla kuten onnistunut Batman: Arkham Asylum osoitti vuonna 2009. Vaikkei James Bond 007: Agent Under Fire perustukaan suoraan mihinkään aikaisempaan Bond-elokuvaan, ei EA:n tiimeillä ollut vaikeuksia kehittää täysin pelattavaa ja viihdyttävää Bond-peliä.