Pete Smith, Sonyn päätuottaja, kertoi Brightonin pelikehittäjien konferenssissa, että Sony menetti mahdollisuuden saada julkaista Limbo ensimmäisenä PlayStation 3:lle liian tiukan sopimuksen takia. Tämä johti Limbon kehittäneen tanskalaisen Playdead-pelistudion kääntymään Microsoftin puoleen, jonka avulla peliä myytiin yli miljoona kappaletta ennen kuin Sony sai oman versionsa Pleikkarille.
Ahneus koitui Sonyn kohtaloksi ja sai vain murto-osan siitä tuotosta mitä Microsoft kerkisi pelillä tekemään. Smith kuitenkin toteaa, että immateriaalioikeuksien antaminen ja pitäminen on riskipeliä. Kehittäjä ei yksinään välttämättä voi markkinoida peliä tarpeeksi tehokkaasti, jolloin tarvitaan julkaisijan markkinointikoneistoa oikeuksia vastaan.
Lähde: Side Mission - Gametrailers
Jussi Väinölä