Mario ei ilmeisesti suosi kotimaisia nelipyöräisiä, vaan hyppää heti ensimmäisessä kentässä insinöörimaan GLA-ajokin kyytiin liiskaten pikku-kuukuset ja leijuvat palikat. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun nousevan auringon maassa hyödynnetään pelihahmoja mainostamisessa. Maalis-kuussa Japanin jalkapallon MM-joukkue kertoi valjastavansa Pikachun maskotikseen.
Autovalmistaja, jonka 90-luvun tuotantoa löytyy suomalaistenkin tallista, hyödyntää Nintendon ikonista hahmoa uusimmassa city-maasturimainoksessa. Mario ei ilmeisesti suosi kotimaisia nelipyöräisiä, vaan hyppää heti ensimmäisessä kentässä insinöörimaan GLA-ajokin kyytiin liiskaten pikku-kuukuset ja leijuvat palikat. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun nousevan auringon maassa hyödynnetään pelihahmoja mainostamisessa. Maalis-kuussa Japanin jalkapallon MM-joukkue kertoi valjastavansa Pikachun maskotikseen. 8-bittisen Mersun lisäksi mainoksesta löytyy Marion kaksoisveli, jonka ruokavalio koostuu muustakin kuin spagetti bolognesesta. Pelit, autot ja kulttuurit yhteen saattava mainos löytyy alempaa.
0 Comments
Leave a Reply. |
Voit lähettää uutisvinkin: trmp.uutiset(at)gmail.com
Arkisto
September 2015
Kategoriat
All
|