Pelaajien suurimpiin huolenaiheisiin lukeutuivat muun muassa alhaiselta vaikuttava pelaajamäärä yksittäisissä matseissa, pelko tekoälybottien liian suuresta roolista sekä näiden kahden asian yhdistyttyä haasteen, intensiteetin sekä vaihtelun puute.
"Kukaan meistä ei ole niin typerä, että uskoisi olevansa tekemässä peliä, joka soveltuu jokaiselle pelaajalle. Me teemme peliä, jonka itse uskomme olevan 'bad ass' ja toivomme, että myös muut jakavat kanssamme tämän näkemyksen."
McCoy avasi myös niitä vaikeuksia, joita yhtiöllä on ollut suunnitella hyvää mainoskampanjaa pelille, jolta puuttuu vahvasti scriptatut yksinpelikohtaukset sekä välielokuvat. Tämän sijaan pelin markkinoinnissa ollaankin keskitytty näyttämään muokkaamatonta videomateriaalia pelin tuoksinnasta.
Lähde: NeoGAF
Juho Paavola